[ Me ] - gajah kecik .. owh gajah kecik




hahaha ..dlm bnyk2 haiwan .. kenapa gajah????
nape ek? gajah kecik ... haha .. masa kat sedundun lah ni ..

asalnye .. masa blajar subjek IT, kitorg diwajibkan ada satu email khas .. so masa kat Cybersix (CC kolej KTC) .. terpikir2 la .. nama apa nak letak .. jari aku cepat je taip gajahkecik@cathca.com (pernah dgr tak catcha.com ? masa ni baru lagi kot .. skrg tak tau ada lagi ke tak) .. email tu pun dh lama benor aku tak bukak... so sejak dari tu lah kot . .diorg kat blok sedundun .. tak abes2 .. gajah kecik .. gajah kecik .. hahah .. dh ghoper gajah ke aku neh??? :P

and .. ada patung gajah kecik yg jiran sebelah bilik aku bagi > Nana. comel sgt gajah tu .. and now .. rasanya patung tu kat sri sabah kot ..

dan .. tak sangka pulak .. this year .. aku dpt card dr WWF .. ada Gajah comel~!! i like it!!! cam tau2 je aku suka gajah kan??weeeee~ (^_______^)v




(nk upload gmbar bday kad tu .. tp slow pulak tenet arini.cet.)

3 comments:

Lin said... [Reply to comment]
October 10, 2010 at 12:22 AM

gajah kecik..memang synonim sgt dgn ko.sampai bebila pn aku akan igt.hehe

|L|e|o| said... [Reply to comment]
October 11, 2010 at 1:38 PM

ni ke gajah yg harga seposen tu :p

Hazniza Zin said... [Reply to comment]
October 11, 2010 at 3:07 PM

Lin : hahaha .. sape ntah save no. aku dlm phone as nama 'gajah kecik' .. :P

kak leo : cet.. gajah yg ni mahal okay~! hahahhaha

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.