[ Lirik ] - Anuar Zain - Sedetik Lebih


sejak awal lagi aku dah suka lagi ni.ish .. Anuar Zain yg nyanyi..tak sah la kan kalau tak sedap ..mendayu-dayu je suara dia...uhh .. terasa la kan mcm dia nyanyi kat kita ...cair hati neh...hehehhe .. owh ..dengarnya lagu ni untuk filem Hikayat Merong Mahawangsa kan? bila la filem ni nak keluar ek?bagus betul adik beradik KRU neh ... strategi... keluarkan single OST filem dulu ..buat orang tertanya2 pasal filem tu...buat orang teruja skit nak tonton filem ni nanti... hurm .. hopefully tak mengecewakan ..sbb 1st buah tangan Edry tahun lepas tu pun berjaya menambat hatiku .. kira pelopor filem muzikal kat Malaysia lah ...

jom layan lagu ni ...best2 ... kot2 boleh masuk Juara Lagu tahun depan ... lama dah tak tengok Anuar Zain masuk Juara Lagu kan?????


sumber gmbr : search dr encik google.thx~!



Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

EDRY ABDUL HALIM
KRU Publishing Sdn Bhd




p/s : ramai yg menjerit2 bila Anuar Zain turun dari pentas utk bersalam dgn penonton masa konsert kemuncak Suriafm thn lepas ..histeria la kejap. tapi Anuar Zain tetap maintain jer...

0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.