[ Me ] - waaa ...tak dpt limau sekotak tahun ni...

selamat tahun baru cina ... aiseh ..sejak dh tukar keje ni ..takde lagi la limau sekotak... angpau pun takde...huhuuh....

yelah ..hampir 5 tahun keje dgn bos cina ... tiap2 tahun dia kasi sekotak buah limau. pastu mesti ada angpau ..dan yg paling best, cuti seminggu~!!! Raya Cina je selalu aku cuti panjang.raya aidilfitri amik 2 hari jer.pelik tak?? huhu.tahun ni dan seterusnya ..nmpknyer takde la semua2 tu. takde limau.takde angpau.. dan takde cuti yg panjang. semalam pun (3.2.11) aku bekerja. takpelah ..demi OSAKA!!


hurm ...tetiba teringat kat bos aku la.ish ..mesti dia marah lagi kan?tinggalkan dia mengejut.notis 24jam.padahal dh lama keje dgn dia.hurm.difikir2kan mmg tak patut aku buat dia camtu.takpelah bos... saya doakan company bos bertambah maju!!




huaaa ...nk limau. kelmarin pun after keje, gi beli 100plus kat stesyen minyak SHELL... tengok jer limau ada 3 biji atas meja kat cashier tu.... budak tu pun ckp "amiklah kak limau tu.free.saya bagi" ... huwaaaa ...terharu. "time kaceh" jawab aku tersengih2. weeee~


sumber gmbr dari google

2 comments:

•♥• RR •♥• said... [Reply to comment]
February 4, 2011 at 3:42 PM

alaaa ciannya dia.. meh dtg umah eita.. kami dpt 3 kotak thn nie.. dah nak muntah mkn limau.. wuwu

Hazniza Zin said... [Reply to comment]
February 5, 2011 at 5:52 AM

3 kotak???bestnyer~
huhu .. nk dtg umah sorg2 segan lak plak... a'ah kan ... dr dlu kata nk dtg umah .. MIq pun dh besar dah.huhuhuhuh...

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.