[ Me ] - so cute ...

baca tajuk .. eh .. bukan nak puji diri sendiri lah!
aku tau aku tak cute..sket2 tu ada la .. huwahahahhaa..masuk lif kenala tekan sendiri kan? :P


beberapa hari yang lepas,teman mak gi sri sabah, kutip hutang..hihihih ..

then singgah la ke umah jiran ..lama tak jenguk.huhu.
dah renovate umah dah.yelah, sejak DBKL nak jual umah tu,ramai la penghuni kat situ yang mula ubah suai umah.yelah, dah jadi milik sendiri, barulah boleh buat itu dan ini.

tapi bukan tu yang aku nak cerita ..
ni ha .. tengok ni ..

 
kepala siap senget-senget tengok apa la yang aku buat neh?hhahaha~

hahah .. mcm nak jeling2 jer .. huwahaha.jgn la marah beb~


cam tak kuasa nak layan.amik je la gmbar aku.


so cute~!! ni kucing jiran aku tu la .. mkcik Ani ada 3 ekor kucing. lagi 2 ekor tu bulu tebal.warna putih jugak.tapi aku suka dengan kucing yang ni .. cute!! hehe .. boleh jer dia pandang apa yang aku buat.dok bawah meja makan tu .. tak lari pun.bagus betul.hehe.

teringat lak kucing kat kolej.Tam & Abu .. sekor hitam, sekor lagi kelabu.kesayangan aku & kat blok s35 KTC.. balik dari kelas dua ekor ni dah muncul kat pintu .. bukan apa .. lapar la tu.pernah sekali 'diorg' masuk dalam bilik, selongkar bungkusan mknn aku.huhu.agak marah jgak..tapi .. dah bukan rezki, nak taknak .. bagilah bahagian yg dia dah makan.aku makan selebihnya.tawakal ajela.abestu ..dah itu je yg ada.nk gi beli lagi cam malas + jauh.

suka kucing,tapi takleh nak bela kat rumah.adik aku alergic. so .. ambil gambar kucing je la yang aku mampu. ;D

0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.