[ Me ] - don't worry mak..

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

bait2 lagu Cari Jodoh dari Wali Band buatkan mak aku tersengih2 ..pastu gelak sorg2.. then semalam waktu kitorg tgk Jangan Lupa Lirik, peserta tu pilih lagu ni.aku & akak nyanyi sama .. then part yg chorus tu .. mak tersengih2 ..gelak lak. rupanye2 ada kawan2 dia yg sengaja nyanyikan lagu tu kat mak.mak kata kwn2 dia perli la kot.and .. dlm gelak2 tu .. ada la dia risau sbb anak dia tak laku.hahaha..

hurm.jangan risaulah mak.jodoh tu tentu ada.cuma cepat dgn lambat je.sekarang ni biarlah kitorg stabil dlu kewangan,kerja, kehidupan sendiri. Jodoh ,rezeki, maut semuanya ketentuan Allah.bukan lah tak berusaha .. tapi .. bagi aku sendiri .. biarlah ianya datang diwaktu yg sesuai dan kadang2 tanpa kita duga pun.


alahai Omak .. don't worry ok. insyaAllah ..angah doakan umur mak & abah panjang utk tgk angah kawen ye mak... yang pastinye .. kita tunggu bakal husband akak datang meminang dulu~ weeee~

2 comments:

Ermalina said... [Reply to comment]
July 13, 2010 at 11:40 AM

sedihnya mengenangkan lagu ni...
tolong carikan kekasih hatiku jap... ermmm

Hazniza Zin said... [Reply to comment]
July 14, 2010 at 12:58 PM

huhu ..
bukan ke erma sudah ada kekasih hati??

hurm....

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.