Teh Kopi Bersama SWATARI

seperti yg dijanjikan .. inilah hasil gambar yg aku dpt utk malam Teh Kopi Bersama SWATARI .. keadaan dlm studio yg agak gelap,dibantu dgn cahaya spot light, pd mulanya aku enggan menggunakan flash.terpaksa menggunakan flash sbb nak ambil gmbr org tgh menari ni payah.diorg pantas bergerak.blur jadinyer.huh.dgn ilmu yg sedikit,aku taram saja setting yg ada. Manual Mode okey. no AUTO.hahaha~



persembahan pembukaan



pengacara & ucapan aluan




aku dan gamelan group


pelbagai persembahan tarian



persembahan kumpulan gamelan






p/s : agak terkilan bila dpt tau tak dpt main gamelan malam tu ..terpaksa beri peluang pada kanak2 .. uh~ :( .




Comments

voguesweet said…
ieja ko bljr kat SWATARI ke?
Hazniza Zin said…
erma : aku blajar kat studio tmpt Swatari bljr menari,tp aku bukan belajar menari.heheh
voguesweet said…
hehehe..taula..ma belajar kat sparuh jalan jer..ma igt tahun depan nk bik makyung...jom ja..
Hazniza Zin said…
hehe.. sila2 .. nak ajak aku menari??hahah .. toksah la .. aku tak reti menari2 nih~

Popular posts from this blog

[ Me ] - I am so grateful to be ...

Jumbo Gajah Biru

[ Lirik ] - BULAN DITUTUP AWAN