Teh Kopi Bersama SWATARI

seperti yg dijanjikan .. inilah hasil gambar yg aku dpt utk malam Teh Kopi Bersama SWATARI .. keadaan dlm studio yg agak gelap,dibantu dgn cahaya spot light, pd mulanya aku enggan menggunakan flash.terpaksa menggunakan flash sbb nak ambil gmbr org tgh menari ni payah.diorg pantas bergerak.blur jadinyer.huh.dgn ilmu yg sedikit,aku taram saja setting yg ada. Manual Mode okey. no AUTO.hahaha~



persembahan pembukaan



pengacara & ucapan aluan




aku dan gamelan group


pelbagai persembahan tarian



persembahan kumpulan gamelan






p/s : agak terkilan bila dpt tau tak dpt main gamelan malam tu ..terpaksa beri peluang pada kanak2 .. uh~ :( .




4 comments:

voguesweet said... [Reply to comment]
August 13, 2009 at 8:42 AM

ieja ko bljr kat SWATARI ke?

iejaZin said... [Reply to comment]
August 13, 2009 at 12:43 PM

erma : aku blajar kat studio tmpt Swatari bljr menari,tp aku bukan belajar menari.heheh

voguesweet said... [Reply to comment]
August 14, 2009 at 9:15 AM

hehehe..taula..ma belajar kat sparuh jalan jer..ma igt tahun depan nk bik makyung...jom ja..

iejaZin said... [Reply to comment]
August 17, 2009 at 1:47 PM

hehe.. sila2 .. nak ajak aku menari??hahah .. toksah la .. aku tak reti menari2 nih~

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.