SePi??

uhh ..tak tau la nape tetiba je rasa sepi.. ptg semalam balik dr keje,aku terus 'tertengok' citer Wadi Unung kat Prima .. bestnyer ada kawan mcm tu kan? nak kata aku takde kawan .. tak jugak .. erm .. entahla ..susah sbnrnye nak paham diri sndri .. susah jgak org nk paham aku kan .. ke aku yg tak nak diorg paham? :,( .. i'm just sad.


when i'm feel to hug someone .. i look around .. there's no one there .. so i'm think like ..so LONELY .. but then ... i found this great article .. and .. suddenly my tears goes down... syukur aku masih ingat Dia.


p/s : baru je dpt tau berita Ustaz Asri telah kembali ke rahmatullah pagi tadi.satu kehilangan yg besar.tiada lagu suara azan dan takbir yg syahdu dan merdu.ya,aku akan merindui suara itu. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman.Al-Fatihah~

diharapkan panjang umurku utk sambut Ramadhan tahun ini.Amin~







2 comments:

voguesweet said... [Reply to comment]
August 14, 2009 at 9:16 AM

ala...ja....erma kan der...leh per..ko nk jadi sp?fatihah ker?hehehe...

nurul @ barry said... [Reply to comment]
August 26, 2009 at 2:47 PM

sedih plak bile ko ckp camnie but actually aku paham sbb kengkadang aku pun rasa camtue. mmg ada sahabat, kawan, rakan tp sahabat yg penah rapat pada satu masa dulu pun dh ada jurang. mungkin kerana jarang bertemu, jarang berbicara..

anyway, if u need somebody, i'll be there for you. just so u know.

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.