Tag from Pejal

tgh FREE sementara menunggu kerja,aku jawab Tag dr Pejal. ;)

1.Apa perasaan anda skrg??
tenang skit lepas sgt geram pagi tadi dgn kelembapan PC..tenang pun sbb mengingatkan diri yg aku berpuasa hari ni.

2.Saya nak makan???
erm .. utk bukak puasa nnt terasa nak makan nasi putih+tom yam+telur dadar.. ish2 ..belum masa lagi dh ingt mkn .. camne nih???hahha~

3.Saya tak suke??
bila berada dlm keadaan marah.dlm amarah mcm2 boleh jadi bila setan pun join mengapi2kan.tak suka jugak bila dibanding2kan.uhh ..tak suke-taksuke-taksuke~

4.Impian saya??
tentulah utk berjaya dan bahagia dismping keluarga tercinta.ada keluarga sendiri.insyaAllah, akan tiba waktunya nanti. ;)

5.Saya harapkan??
rahmat dan keberkatan Allah ada utk saya.juga harapkan setiap impian yg dihajatkan dapat dikabulkan.Amin~

6.Jika saya boleh putarkan masa??
kalau boleh,takmau putarkan masa,takmau kenangkan masa2 lalu.nak hadapi apa yg ada sekarang dan masa akan datang.

7.Saya pada 10 tahun akan datang???
Bahagia disamping suami,anak2 dan keluarga tercinta.Kerjaya & kewangan yg stabil.insyaAllah~

8.Handphone saya adalah sebuah
alat komunikasi dan menghantar pesanan ringkas! (ayat skema seh!!)

9. Saya pernah bercenta sebanyak?
erm .. kalau dlm konteks berCINTA sbnrnya .. rsnye tak pernah kot.haha ..bila pernah dikhianati,rs takut/kurang yakin utk bertemu CInta lagi .. (aku jiwang seh~ hahahah)

10.Saya suka pada??
pantai.nyaman sekali.suka juga bila menikmati keindahan alam ciptaan Tuhan.erm .. jom berlari2 di tepian pantai~ ;D

11.Kawan-kawan saya???
ramai..kawan sekolah,kawan kolej,kawan fan club ..kawan mmg ramai, tp sahabat dan teman tu lain .. alhamdulillah .. aku ada bbrp org sahabat dan teman..semoga kekal smpi akhir hayat.

12.Pernah dikhianati??
uh..sakitnye dikhianati.tapi takpelah,ianya satu pengajaran bukan?

13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
pada mulanya mcm2 nk buat.fikir2 balik,buat sakit ati je adala.so.. biarkan aje la.Allah itu Maha Adil.

Senaraikan 8 orang untuk di tag

erm.ramainyer.sape ek??sape2 yg rajin yg rs nk buat,buatlah.arini jadi baik.malas nak tag. huhuhu


0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.