citer kelmarin dan semalam

uhh .. sabtu dan ahad yg lps , mkn tghari yg sgt besh .. bersama2 bekerjasama dgn mak .. sabtu ada ikan terubuk bakar.. sambal pencicahnye .. aku buat sndri .. perghhh .. hingga menjilat jari ...

ahad plak tetiba teringin mau masak Nasi Ayam (ni gara2 si aizuemi tlh membuatkanku terliur minggu lps ... hahahha) .. aku soh mak aku yg masak .. ayam plak aku yg buat... sebenarnye aku tak tau nk buat camne dgn ayam ni .. last2 aku taruk madu+kicap pekat.. goreng2 jadik itam skit .. tapi takdela hangus .. pergh ... layan Nasi Ayam smpi 2 pinggan ... erkkk .. ermm..sedap2 ..

ptgnyer .. aku gi melawat Pak anjang .. rupa2nye arwah ayah Siti tu dok dpn katil Pak Anjang jer.. so Mak Anjang citer la apa yg berlaku .. aku tgk gmbr SIti kat paper pun sedih ... takziahlah buat beliau sekeluarga ...


oh ya ... aku dh dapat balik HP ... hehe .. 6233 aku tu dh boleh sedar dh .. seb baik tak ilang apa2 .. dh dpt tu .. aku terus backup phone book dlm simcard .. ;D ;D.. yeay!!takyah beli baru ... leh beli mende lain ... :D

2 comments:

aizuemi said... [Reply to comment]
February 16, 2009 at 4:49 PM

aku kah yg bersalah dalam keterliuran akk pd nasi ayam itu?

iejaZin said... [Reply to comment]
February 25, 2009 at 11:57 AM

hahaha .. ya ..andalah yg bersalah!! hahahahha

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.