akan tiba .. 2010

uhh .. terasa cpt sgt ms berlalu.aku rs baru je nak 'bermanja2an' dgn 2009 .. 2010 bakal menerjah sehari je lagi .. kenapa mengeluh?? erm .. banyaaaak sbb .. antaranya plan2 utk dilaksanakan thn ni tak dpt dilaksanakan ..dan .. tahun bertmbh .. maknanya .. umur pun makin bertambah .. terfikir2 apa kebaikan yg aku dh buat spjg tahun ni..erk .. mcm sikit jer~ :(


2009 dilalui dgn bnyk kenangan ..ada yg sedey .. ada yg gumbira .. lumrah hidup, begitulah..aku masih ingt xtvt bersama2 rakan,keluarga .. dan paling aku tak lupa sambutan ulangtahun aku pd thn ni.ya, akui ..tak pernah smbutan spt itu.tak pernah mengharap smbutan spt itu .. sgt bersyukur .. sgt2 menghargainya.ya .. kawan2 yg sgt memahami.i like it very much!!

dlm suka2 .. ada jgak duka .. hubungan 'itu' terputus ditgh jalan .. salah aku rsnya .. entah .. tp yg pasti .. aku ttp berdoa yg terbaik utk aku dan dia ..biar masa & Allah tentukan.. dlm ms yg sama, aku ttp berharap pd yg dlu .. susahnyer nk lupa .. mcm mana ye???

thn 2010 aku harapkan semangat baru.sinar baru.aku yg baru.harapan itu masih ada kan???



SELAMAT TAHUN BARU 2010 ;)







0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.