Upset T_T

uhh ..sedih pulak rasa bila org yg rapat dgn kita tak sokong apa yg kita suka nak buat.. at least bagi semangat sikit pun jadilah .. ini .. lagi nak buat aku lemah semangat.baru je nak mula .. dh kasi aku down ..


"buatlah mende yg mendatangkan hasil ..apa yg ko dpt dgn mende tu? " ..


terngiang2 di kepala .. suara tu btul2 mengganggu .. tetiba plak lagu The Climb tu mcm ada kene mengena jer .. huh ..


then .. aku terbaca plak posting Yuna dlm blog dia .. erm .. ayat dia yg ni menarik perhatian aku :

when other people try to bring you down, stop you from doing the things you love - be like water, find your way through tiny holes.

sumber : Yuna's Blog


yes .. i'm very upset .. why can't they support me .. why?

0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.