Reunion CPR'99

huhu .. akhirnya .. dapat jgak aku jmpa dak2 skola CoPeRo'99 .. kalau nk tau, aku dh bbrp kali bermimpi berjumpa dgn dak2 skola Convent nih. at last ,dpt jgak jmpa diorg. perjmpaan ala2 gathering ni scr santainya diadakan di Tupai-Tupai Restaurant & Cafe.

mula2 smpi, aku teragak2 nk masuk ke sana mcm mana.tau kat mana tapi tak sure jln masuk.redah aje.then call Ipah.last2 jumpa.antara org yg terawal smpi selain emmy, Ipah (surelah kan??),Zulia & Hasnah. salam sorg2.and 1st impression aku jmpa Zulia .. "eh ... Zuraidah!!" dgn confident nyer aku sebut nama dia.padahal .. SALAH!! hahahha .. takpelah Zulia .. asalkan ada ZU kat dpn tu .. erm .. yg Emmy aku tak brp prasan .. maybe tak se kelas kot.. huhu .. sori~ .. hasnah mmg la aku kenal.aku dgn dia sama2 pindah ke TIKL lps PMR.

lps bbrp minit, sorg2 dtg .. Smitha (mmg lain sgt~) & Melanie come together. Dilla plak dgn Malisa & Jaja. then Erma, Noor Aziyah (Zie), Kamsina, Elini, Wani, Yasmin, Elly (with her handome son) & Suhada (with her cute daughter) ..

meriah seh~ .. borak2 .. bergmbr .. itula xtvt kitorg.membedah pun ada gak~ ahaks .. biasala .. smpi gabung 3 meja .. ada lagi yg tak smpi .. takpela .. mkn dlu .. menu boleh tahan.so smbil mkn,kitorg borak lagi.lps mknn smua dh abis , barulah Elya, Yan & Aduha smpi .. uhh ... Smitha & Melanie dh pun balik awal2. pastu Erma lak balik.

pkul 7 kitorg kuar .. borak2 kejap.then dpt CD dr Suhada .. thanks!! ..

uhh .. hopefully akan datang dpt jmpa korang2 lagi~





me & Tupai .. :P


antara menu pilihan kami~




antara yg hadir

dapat jgak jmpa ko Yan.nak kawin dh this week




p/s : ramai yg berubah kan?kdg2 hampir aku tak kenal.hehe.so rsnye nxt xtvt, masing2 kene bwk gmbr sekolah.so dpt la cam yg mana satu~ ;D




0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.