[ Me ] - 2010 and 2011 .. hurm.....

2010 say : "bye2..don't forget me ok" ..
2011 say : "hye2..I'm coming.Are u ready for the challenge?"



owh .. tinggal beberapa hari lagi je untuk ke tahun 2011 .... yup.banyak cabaran yang menanti, banyak jugak kenangan yg ditinggalkan. akhir tahun 2010 memang satu perubahan yang drastik. kadang2 suatu perubahan itu perlu, satu langkah ke depan yang kita sendiri tak tahu apa penyudahnya. aku  sendiri tak tahu apa akan berlaku atau apa yang akan aku hadapi. satu keputusan yang tiba2 dibuat.ya... kawan2 sekeliling pun agak terkejut, inikan pula famili aku.diorang mula rasa risau. tak yakin kot. tapi takpe, ini semua keputusan yang aku buat.risiko yang akan aku tanggung sendiri.yg penting harus kuatkan diri dan percaya pada ketentuanNYA.

tahun 2010 yg akan ditinggalkan ..sedih pulak bunyinya. tapi bukan lah ditinggalkan terus.muhasabah diri balik apa yang kita dah buat utk setahun ini.banyak yang baik or banyak yg buruk?yang pasti, yang baik diteruskan untuk tahun depan, yang buruk kita jadikan tauladan agar tahun depan kita tak ulanginya.mudah-mudahan.

mengharapkan suria akan memancarkan sinarnya.... bahang kehangatan terasa ...bertugas dan bekerja dengan ikhlas.mudah2an...AMin~


BYE2 2010 ..jangan risau.. seperti tahun2 lepas, aku takkan lupa pada 'kau'


HYE2 2011 .. ya..insyaALLAH..cabaran mendatang akan dilalui dengan kuat dan tabah.

0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.