Alang's Engagement

Alang ni cousin belah abah .. kira famili yg agak rapat dgn famili kitorg..bertunang masa raya ke-7 (26hb Sept) .. so utk hiasan hantaran .. akak aku la ditugaskan utk siapkan 5 hiasan utk hantaran tu .. kira gubahan tu hasil kreatif dia la.. not bad .. sape2 yg berkenan nak buat tempahan,boleh je calling2 .. ahaks~




so pagi2 tu kitorg dh kene bertolak ke kampung pihak perempuan.abah bising gak bila kitorg pegang 3 hantaran kat dlm kete.semak katanya.padahal nnt kat R&R, kitorg akan bagi 2 dari hantaran tu kat yg lain2.uhh ... hampir 10 kete gak yg ikut rombongan meminang ni ..wah .. seronok lak bila konvoi2 camni~





OTW ke kampung hutan melintang,perak ni .. ada insiden ..kete yg abah bwk hmpir2 terlibat dlm accident.. gara2 kelajuan abah yg melampau+org depan yg berhenti tiba2 .. kecut perut gak dan hampir tergolek2 hantaran yg kitorg pegang .. seb baik boleh betul2 kan balik..huh ..

baju purple ni lah ALang






lps acara sarung cincin segala .. apalagi .. masa utk .. makan!! .. pergh . .lauk masakan kampung ni mmg best2 .. oleh kerana tgh diet .. aku tmbh nasi sekali je la~ hahaha .. tp siyes.. mmg sedap!! .. then bila dh makan habis licin .. tuan rumah baru bagitau rahsia salah satu lauk yg kitorg makan tu ... gulai kulit lembu!! uish .. biar betol!!!~ .. uek~


lepas selesai majlis .. kitorg bersurai .. masing2 ikut hala tuju masing2.abah singgah kat sekinchan .. kat pasar .. ikan segar2 kat sana .. waktu ni aku baru je tersedar dari tidur .. uhh .. ternmpk lak pemandangan sawah padi yg cantik .. sempat snap .. tu pun dlm kete.. cantiknyer sawah~

bestnyer ..jumpa sawah padi~

0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.