best moment ever!!

sangat2 terharu.. akanku tulis dlm diari 2009 - antara kenangan terindah aku. sungguh tidak menyangka akan adanya surprise spt itu.memang aku akui, seumur hidup tak pernah meraikan hari ulangtahun diri sendiri sehebat itu.dr kecil selalu sahaja raikan skali gus dgn abah & shima (yg jatuh pd 12 & 13hb) .. celebrate hanya makan kek kat umah..kalau jatuh bln puasa,mkn kat luar.kdg2 aku yg beli kek tu sndri utk kami (abah,shima & aku) ..simple mcm tu sudah memadai bg aku.

dan semalam .. smpikan tak terkata.kaku dan beku.terima kasih sgt kpd yg merancang ini smua.terharu smpi org lain yg nak nanges (hehehe~) ..sayang kat korang. ;D


owh .. gmbr2 dan lain2 citer akan aku upload.sgt kesuntukan masa sbb ada mslh dgn PC kat ofis ni.geram sungguh.internet kat umah plak dh lama tak boleh pakai.gara2 ... uh .. tggu kakak langsaikan hutang dia.cpt2 la skit dia bayar~

layan dlu gmbr ni :
(hasil snap dr Mai Azrinda.Thx Mai ;) )


buka puasa @ Penang Village


OMG .. kejutan utk aku ke ni?


weh.. cam nak nanges la~huaa~

hua~ ..kene buli~


muka fafau nakal tak hengat~

thx to all my fren @ fun corner.yeay!



5 comments:

lin said... [Reply to comment]
September 7, 2009 at 2:51 PM

ija...happy belated birthday..sori, aku selalu termiss beday ko..huhu..

dh tua pn..bile lagi nk jamu nasi minyak ni.hehe =)

iejaZin said... [Reply to comment]
September 7, 2009 at 3:07 PM

lin : hehe ..takpe2.aku paham sbb akunye bday org sibuk buat persiapan raya + ibadah puasa ;)

jamu nasi minyak?boleh2 .. nak suruh aku masakkan ke???hehhe

(psl kawin2 ni . insyaAllah .. doakan aku cpt2 kawin yer~ )

|L|e|o| said... [Reply to comment]
September 7, 2009 at 4:46 PM

slmt pengantin baru jat...kena panjat kusi ke???
mesti la..pijat kn kecik nnt x nmpk lak masa potong kek :p

OkiE dOkiE said... [Reply to comment]
September 7, 2009 at 10:04 PM

biasalah kak kena buli tue.
sori xdapat hadirkan diri.
kebenaran aten xdapat terima.
huhu.

aizuemi said... [Reply to comment]
September 8, 2009 at 11:12 AM

hahaha.. hepi bday lagik skali~
kenangan terindah nih.. bukan senang fafau nk ada wkt celebrate bday nih~

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.