[ PRU ] - mula menyimpan untuk pergi HAJI / UMRAH

lagi 2,3 hari kita akan menyambut Hari Raya Aidiladha...
teringat pulak masa menghantar pakcik&makcik aku gi menunaikan haji tahun lepas.
terfikir2 bila pulak giliran aku nnt ..
masa tu terfikir jugak ..bila pulak aku nak cukup duit untuk hantar mak menunaikan haji.. ataupun sekurang2nya bersama2 dgn mak menunaikan Umrah.teringin kan?

tapi ..teringin2 .. duit dlm bank tu pun tak cukup2 lagi.
terbaca la ruangan dlm suratkhabar, pakcik tu kumpul duit gaji 10tahun.
ada yg kumpul sampai berbelas tahun, baru dapat gi haji.
ni..dengar2 nya .. kos haji pulak nak naik.
nak tak nak kena menyimpan dari sekarang neh ..


dan .. tak sangka pulak... baru2 ni prudential BSN takaful ada keluarkan satu pelan khusus utk kita muslimin dan muslimat.kemudahan menyimpan utk menunaikan fardhu haji/umrah ..alernatif lain selain menyimpan di Tabung Haji, yg dinamakan PruBSN Ummah.Memenuhi keperluan rohaniah,perlindungan dan simpanan. terasa nak bukak akaun sendiri la.hehe..kot2 lagi 3,4 tahun boleh la nak sampai ke Makkah. best3..


ha .. utk info lanjut, boleh tanya aku nnt. call or sms. nk terus tanya kat sini pun boleh.sharing is caring right?


iejat : benda yang baik mcm ni .. perlu disebar2kan.bagus untuk semua.nnt aku nak sebar2kan bila jumpa dgn orang nnt. ;)

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.