sangat kejam itu ISRAEL!!

tiap kali tgk gmbr tentang keganasan tentera israel, aku menangis.terutama skali gmbr kanak2 .. aduh .. kejam sgt!!..bertambah2 benci sgt kat pengganas sebenar dunia ni bila baca artikel kat Berita Harian : "Israel tembak budak dikepala" .. aduh .. nape la kejam sgt diorg ni .. dan dlm situasi mcm ni .. aku rs diorg sengaja utk membunuh kaum wanita + kanak2 agar tiada lagi generasi baru di Gaza .. perasan tak??huh .. sumpah seranah pun tak guna .. buatlah apa yg patut utk diorg .. nk ke Gaza .. sah2 tak terdaya .. boikot ajela brg2 keluaran diorg ..setakat colgate,starbuck dan Coke, aku boleh buat. (nk boikot smua pun tak boleh .. takkan nk cmpak hp Nokia aku tu ke longkang??).kalian bagaimana?? .. marilah sama2 mendatangkan kerugian yg nyata kpd Amerika dan sekutunya yg amat sangat zalim (dah amat .. sangat la plak .. betapa tingginye kezaliman diorg ni!)


teringat plak bila makcik aku kata "apa kata kita hantar je mat2 rempit kat malaysia ni berjuang kat Gaza tu .. drpd mati kat jln raya takdpt apa2 .. mati kat Gaza .. terus dpt mati syahid!" .. haha .. makcik aku ni .. emo smpi kesitu dia pikir ... tp .. ada betulnye kan???..ermmm..

2 comments:

aizuemi said... [Reply to comment]
January 22, 2009 at 10:46 AM

nokia tu da sah sah da beli..cuma kalo ade rasa nawaitu nk bli baru nnt la baru boikot product mereka..

* ORACLE juga milik mereka.. tapi kami di institution ini sudah guna dan beli..

iejaZin said... [Reply to comment]
January 23, 2009 at 1:32 PM

hua~ tu la sapal .. sbb dh beli+guna .. then takde peruntukan (peruntukan tuuu...) nk tukar hp baru .. pdhal adik2 n kakak ku sudah tukar kpd SOny Ericson .. jeles2

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.