[ fun corner ] - jom like fanpage RealFafau ..

huhu .. kesian fafau .. fanpage asalnya dulu kena hack .. dan sampai skrg takleh nk bukak balik .. mula2 fikir maybe kesalahan teknikal, tapi ada jugak aku terfikir, ada pendengki kot.yelah, dh nk ekat ABBPH ni ..ada je la akal org nk hack sana sini.ish .. sape lah pendengki yg suke2 nk hack page fafau ni? tak suka tgk fanpage fafau yg nk dekat sejuta tu ke??? ish ..

tapi takpelah .. sejak bertukar bidang kerja ni, aku selalu berfikiran positif .. so maybe ada hikmahnyer ...



jadinya .. marilah kita sama2 meramaikan fanpage fafau kat sini REALFAFAU

0 comments:

promo

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top [ Life is Learning ]. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.